sâmbătă, 20 ianuarie 2018

Rochii de mireasa... vis sau de vis?

Am sa explic din start de ce am pus titlul "Rochii de mireasa... vis sau de vis?".
Mergeam prin centrul vechi al Bucurestiului pe niste stradute, pe unde stiam ca erau niste magazine al unor producatori de rochii de mireasa, unde gaseai destul de multe tipuri de rochii de mireasa... E bine, nu mai sunt. Dar nu asta m-a amuzat, ci faptul ca patronii unei carciumi (ca numai carciumi, baruri si puburi sunt acum in centrul vechi), pusese un afis mare la intrare, probabil satul de miile de intrebari primite, cum ca ... "Magazinul de rochii de mireasa s-a mutat vis de vis !!!"
Deci de aici ideea de a scrie despre un vis, despre rochii de mireasa. Intamplarea a facut sa cunosc si niste oameni minunati ce "profeseaza" in domeniu, asa ca am avut noroc. Am pus intre ghilimele "profeseaza" pentru ca defapt, a desena si a produce rochii de mireasa nu e o profesie, e ceva mai mult... e aproape arta.
Am vazut la Geordanny Fashion cum sunt "gandite", cum sunt visate intai rochiile...  Apoi sunt puse in proiect, sunt desenate, analizate, modificate. Se creaza pentru fiecare persoana in parte modelul preferat sau modelul particularizat.
Deci se pleaca de la un vis... o fi stiut asta patronul barului cu afisul in usa?
Apoi am intrebat designerul...
"- Stiti sa cititi visele oamenilor ? ", si raspunsul a venit surprinzator de repede:
"- Normal ca..nu !!!"
Nedumerit fiind si aratand asta, mi s-a explicat ca numai impreuna cu clientul poate iesi ceva de vis, numai lucrand la acest proiect unic impreuna cu visatorul (ma rog, visatoarea) se poate ajunge la perfectiune.
Clientul vine cu imaginea virtuala a rochiei dorite, vine cu ideea generala de rochie de mireasa. Restul e arta designerului Geordanny Fashion.
anya_2crop
Deci am concluzionat... magazine de prezentare si vanzare rochii de mireasa sunt deja un vis, caci nu mai gasesti asa ceva. In schimb un designer din Bucuresti ca Geordanny Fashion cu peste 15 ani de experienta in domeniul rochiilor de seara si de mireasa, este creator de arta si indeplineste vise.

Niciun comentariu: